Friday, December 9, 2011

Ombak Rindu...

" Rinduku umpama ombak yang tak berhenti.. Kasihmu bagai pantai yang setia menanti... "

Ombak Rindu.. wah wahhh.... novel yang menjadi filem.. kerana novel Ombak Rindu mempunyai sentimental value waktu sekolah dulu.. aku sanggup gi tengok sorang2 kat TGV untuk tayangan pertama di hari kedua... mmg fanatik... ikut perancangan nak tengok ngan kwn2 pulak dlm minggu ni.. tgkla mcm mane.. TETAPI.. sedikit kecewa apabila jalan cerita yang wataknya diubahsuai sedikit.. 'rasa' tu x sampai... novel lebih sedih.. dan lebih konflik dan drama... dan ada beberapa yang menjadi sedikit kurang selaras dengan cerita di dalam novel.. kenapa la nak ubah2... hurm.. ada sesuatu yang diubah,ditinggal... semuanya dilangkau2 sehingga pada yang tidak membaca novel ini pasti pelik dan ckp apa yang cuba disampaikan?.. oleh kerana itu, aku telah mencari novel ini.. dan pastinya orang yang masih menyimpan novel ini adalah sahabat baikku... balik je ipoh,aku gi umah dia dan tanya.. ada x novel tu lagik?.. dannnnn ADA!!!... yeayyy... aku akan menelaah kembali novel ini.. haha... nak jadi izzah la bermula mlm ni.. hahaha...

pesanan buat anda yang mahu menonton.. sila baca novelnya baru tengok k.. baru nampak perjalanan cerita yang sebenar... have fun...

0 Comments:

Post a Comment



There was an error in this gadget