Tuesday, September 27, 2011

ape ye?...

apa yang aku suka buat?... hurmm.. susahnya nak jawab.. mcm post2 sebelum ni aku slalu cite ape yg aku buat.. dan tiada yg konsisten... mungkin aku adalah jenis manusia yang takde hobi.. cepat bosan dgn sesuatu... hurm.. kesiannya.


dan mungkin takde masalah kalau aku ikut hobi orang lain.. aku suka orang ajak aku buat sesuatu..

1) "Jom tengok wayang.."
2) " Jom gi makan2.."
3) "Jom teman gi......"
4) " Nak tak ikut gi beli barang?"
5) " Kalau kite gi ........ ok x?"

hurm.. dan ape yg aku selalu ajak orang ye?... takde satu pun yang spesifik.. takpelah.. lama kelamaan adalah hobi aku..

Wednesday, September 21, 2011

Thailand.....

Floating Market..
Solat...
Nelayan..
Beratur...
.....
Cinta...
Tang Kuan Hilltop..
Dila dan aku...
Awan dan langit... i love the most.. subhanallah..




Pantai Samila..
Tut Tut ke pasar...
Dalam Tut Tut.....
Hatyai Central Hotel...
Lorong di Lee Garden..
Tut tut...
ala-ala wayang kulit.. bahasa Thai.. tak faham apa pun...
bersama murid-murid Patongprathankiriwat school..
Tarian oleh 'bapuk' Thai.. student..
breakfast.. manissss.....
Tarian tradisional menyambut tetamu.. nama tak ingat.. haha
bersama GBK SBT..
aku dan bunga..
Sawadhikaa...
di border Thai- Dannork..

I'm back.. Unforgetable memory of Thailand.. Foods, body massage, pasar, lorong, etc.... i am suppose to go there again next month.. unfortunately, postpone it because of letupan di sungai golok.. so, i'm going to langkawi.. maybe.. or kelantan or terengganu.. the 'chief' will decide.. i love travelling.. alhamdulillah.. aku boleh melihat dunia org.. mcm kat hatyai.. serabut!... haha.. utk kaki shopping,mungkin boleh ke sana dan memborong.. tapi mcm aku, sekadar pegi makan, beli sikit2 barang yang x berapa mahal dan tengok2 ape yang ada.. haha..

tapi saya telah merasmikan passport pertama saya kerana pergi ke Thailand.. =)



Wednesday, September 14, 2011

Disunting...

Norhayati Zainudin went from being "in a relationship" to "engaged."


aku tak malu mahu mengaku aku telah berpunya.. tidak boleh disunting oleh mana-mana jejaka lagi.. dan hakikat itu aku perlu terima kerana janji sudah diikat.. segalanya dengan izin dariNYA.. syukur kerna diberi kesempatan untuk melangkah setapak ke arah itu.. alhamdulillah..
hanya berserah padaNYA.. jika jodohku kuat dengan dia pasti disatukan jua akhirnya.. jika janji itu terlerai tanpa rela, pasti itulah jua terbaik untukku dan dia.. namun kuharap hanya yang indah dalam hubungan ini.. setiaku hanya untuknya.. bakal suamiku.. insyaALLAH.. semoga segalanya dipermudahkan.. amin..



Sunday, September 11, 2011

insyaALLAH.. =)


Alhamdulillah... =)
Melangkah setapak ke hadapan.. Semoga dipermudahkan perjalanan kami dalam menuju ke destinasi itu.. InsyaALLAH.. amin..


Saturday, September 3, 2011

gambar??

Seronok ye beraya... hahahahahaaaaaa.. (seronok ke?)


tadi duk tgk fb kawan2.. semua nmpak ceria dan gembira berhari raya.. tgk gmbar kawan2.. dan tgk gmbar seseorang.. tersenyum.. =).. dalam aku tgk gmbar tu.. baru aku teringat... raya tahun aku x bergambar langsung dgn family!.. xde merakamkan detik2 hari raya.. baik kat ipoh.. kat ayer tawar.. mahupun kat melaka... cuma ada snap beberapa gambar.. tapi x da la menunjukkan raya.. seingat aku gmbar dengan zara sebelum bergerak ziarah pusara mak.. pastu gmbar sorang dlm keta.. pastu gmbar kat morib masa otw balik ipoh.. lorrr... mcm2.. kelakar lahhh.. tapi tak la pelik sgt sbb raya2 lepas pun bukanlah aku kewajipan.. tapi adalah jugak gmbar2.. haha... tahun ni xde pun.. hurm.. semangat raya pun kurang.. sgt kurang... faham2 jelah.. kalau orang lain di tempat aku pun.. xkan pernah sama dan serupa lagik...

Salam Lebaran.... dan debaran untuk mengikat janji lebih hebat ni.. kalau mak ada, mesti mak happy dan suka dengan bakal tunang aku.. sbb bakal tunang aku dah ada ciri2 yang mak n abah suka.. haha.. insyaALLAH.. semuanya akan dipermudahkan.. amin.. =)

There was an error in this gadget