Wednesday, September 21, 2011

Thailand.....

Floating Market..
Solat...
Nelayan..
Beratur...
.....
Cinta...
Tang Kuan Hilltop..
Dila dan aku...
Awan dan langit... i love the most.. subhanallah..




Pantai Samila..
Tut Tut ke pasar...
Dalam Tut Tut.....
Hatyai Central Hotel...
Lorong di Lee Garden..
Tut tut...
ala-ala wayang kulit.. bahasa Thai.. tak faham apa pun...
bersama murid-murid Patongprathankiriwat school..
Tarian oleh 'bapuk' Thai.. student..
breakfast.. manissss.....
Tarian tradisional menyambut tetamu.. nama tak ingat.. haha
bersama GBK SBT..
aku dan bunga..
Sawadhikaa...
di border Thai- Dannork..

I'm back.. Unforgetable memory of Thailand.. Foods, body massage, pasar, lorong, etc.... i am suppose to go there again next month.. unfortunately, postpone it because of letupan di sungai golok.. so, i'm going to langkawi.. maybe.. or kelantan or terengganu.. the 'chief' will decide.. i love travelling.. alhamdulillah.. aku boleh melihat dunia org.. mcm kat hatyai.. serabut!... haha.. utk kaki shopping,mungkin boleh ke sana dan memborong.. tapi mcm aku, sekadar pegi makan, beli sikit2 barang yang x berapa mahal dan tengok2 ape yang ada.. haha..

tapi saya telah merasmikan passport pertama saya kerana pergi ke Thailand.. =)



0 Comments:

Post a Comment