Saturday, September 3, 2011

gambar??

Seronok ye beraya... hahahahahaaaaaa.. (seronok ke?)


tadi duk tgk fb kawan2.. semua nmpak ceria dan gembira berhari raya.. tgk gmbar kawan2.. dan tgk gmbar seseorang.. tersenyum.. =).. dalam aku tgk gmbar tu.. baru aku teringat... raya tahun aku x bergambar langsung dgn family!.. xde merakamkan detik2 hari raya.. baik kat ipoh.. kat ayer tawar.. mahupun kat melaka... cuma ada snap beberapa gambar.. tapi x da la menunjukkan raya.. seingat aku gmbar dengan zara sebelum bergerak ziarah pusara mak.. pastu gmbar sorang dlm keta.. pastu gmbar kat morib masa otw balik ipoh.. lorrr... mcm2.. kelakar lahhh.. tapi tak la pelik sgt sbb raya2 lepas pun bukanlah aku kewajipan.. tapi adalah jugak gmbar2.. haha... tahun ni xde pun.. hurm.. semangat raya pun kurang.. sgt kurang... faham2 jelah.. kalau orang lain di tempat aku pun.. xkan pernah sama dan serupa lagik...

Salam Lebaran.... dan debaran untuk mengikat janji lebih hebat ni.. kalau mak ada, mesti mak happy dan suka dengan bakal tunang aku.. sbb bakal tunang aku dah ada ciri2 yang mak n abah suka.. haha.. insyaALLAH.. semuanya akan dipermudahkan.. amin.. =)

2 Comments:

  1. niEna sHaLim said...
    hamboiii...nak bertunang dah?? alhamdulillah...smoga smpi jodohnya...jangan lupe ajak i ok...
    Hayati Zainudin said...
    aDoi.... laaa... mcm mane tetiba ko masuk blog aku ni.. adoiyaiii... malu den... =).. insyaALLAH... doa2 kuat jodohnya.. amin.. hehe

Post a Comment



There was an error in this gadget