Tuesday, September 27, 2011

ape ye?...

apa yang aku suka buat?... hurmm.. susahnya nak jawab.. mcm post2 sebelum ni aku slalu cite ape yg aku buat.. dan tiada yg konsisten... mungkin aku adalah jenis manusia yang takde hobi.. cepat bosan dgn sesuatu... hurm.. kesiannya.


dan mungkin takde masalah kalau aku ikut hobi orang lain.. aku suka orang ajak aku buat sesuatu..

1) "Jom tengok wayang.."
2) " Jom gi makan2.."
3) "Jom teman gi......"
4) " Nak tak ikut gi beli barang?"
5) " Kalau kite gi ........ ok x?"

hurm.. dan ape yg aku selalu ajak orang ye?... takde satu pun yang spesifik.. takpelah.. lama kelamaan adalah hobi aku..

0 Comments:

Post a Comment



There was an error in this gadget