Saturday, October 1, 2011

si dia yang baru...

011011... cantik jugak tarikh ni.. teringat pulak 021010.. setahun yang lalu.. pertama kali bersua muka.. mendengar suara terus ke corong telinga.. kenangan tidak mampu dilupa.. dan masih ku ingat wajahnya yang tenang namun sedikit gusar dan kurang senang.. berbeza sungguh dia yang kukenal kini.. pabila bersua wajahnya tetap tenang.. senyuman yang sentiasa terukir.. tiada lagi wajah gusar yang kulihat dulu.. ceria dan gembira... terima kasih.. =)


dan ada perkara akan berlaku hari ini.. gembira namun bercampur sayu.. seminggu yang lalu.. aku telah booking kereta baru.. dan insyaALLAH hari ni aku akan ambik kereta tu.. tiada rasa terlalu excited pun.. ntahlah.. bila ada seseorg tanya aku x gembira ke.. baru aku tersedar, aku tak selitkan emosi dalam hal ni.. bila fikir2.. seronok sbb boleh merasa kereta baru, leh bawak family jejalan naik kereta baru.. tapi sayu sbb family kami xcukup ahli... hurmmmm.... =( .. jadi patutkah aku berasa gembira??.. ntahlah.. semoga putera katak yang akan kuberikan pada mira dipelihara.. jangan jual putera katak tu kalau boleh.. byk kenangan... susah senang bersama putera katak...

ape nama untuk si dia yang baru ye? nnt la fikir..


0 Comments:

Post a Comment