Sunday, February 19, 2012

aku rindu kau.. =(

rindu pada seorang teman.. selalu kutitip doa supaya kau kuat seperti selalunya.. kau mampu harungi segalanya yang membelenggu hatimu..


namun mungkin kau juga tidak lagi mahu ambil tahu.. perkenalan itu istimewa dengan cara yang tersendiri.. rapat dan renggang kadangkalanya.. dekat namun jauh sementara.. namun rindu itu unik kerana sakit kehilangan kau.. jika kau tidak penting, pastinya mudah aku membuang kau dari hidupku.. tapi, tidak.. sukar dan payah.. ingatanku pasti singgah untuk kau.. tidak teragak2 lagi untuk aku kembali mesra, ketawa dan berkongsi cerita dengan kau.. sayang.. seribu kali sayang.. kita tidak seperti dulu.. rindu di suatu masa.. saat kau menggelar aku 'my lovely friend'.. tribute indah khas untuk aku.. tapi mungkin terkubur sudah namaku dalam kamus hidup kau...

sedih melihat keadaan kita.. aku salah.. kerana tidak cuba mengeratkan genting yang hampir terputus itu.. maaf..

" teman, aku mahu kau tahu.. aku mahu kita seperti dulu.. jika masih.. kau juga mahu begitu.. sambutlah jemariku.. =( "

0 Comments:

Post a Comment