Monday, July 26, 2010

Fun Monday...

I feel great today.. semangatnya.. haha.. i'm away from TM for 20 hours (maybe more).. Now i'm in a hotel room, maybe going out for a dinner because i only ate bihun goreng today for breakfast..


kelam kabutnya hari ni..

1- nak bergerak jam 3 petang tapi.. akhirnya jam 5 baru leh gerak..
2- kerja tak putus2 sehinggakan sempat makan bihun je pagi tadi.. trust me.. bukan pagi sgt pon..
3- abis je keja terus drive ke sini.. sorang2..takut.. jalannya sunyi.. tapi bila dah dekat nak sampai tu.. cantik sbb masa tu lewat petang.. matahari berselindung di sebalik awan.. ada gambar tapi nanti saya upload bagi awak semua tengok.. (mcm ramai je ek?..huhu)..
4- hotel di pekan ni susah jugak nak cari.. oleh kerana seorang diri.. saya survey byk hotel dan akhirnya saya pilih hotel yang agak mahal dari hotel yg ada di sekitar nih.. bukan la berbintang tapi selesa dan insyaAllah.. selamat..
5- permandangan tepi sawah mmg menenangkan.. sehingga saya berhenti beberapa kali sbb sambil drive takleh nak tgk sangat.. bagi saya.. ianya cantik sbb dah lama saya tak tengok sawah.. =)

one more reason i felt great today is.. Tuhan beri saya teman yang sungguh perihatin.. walaupun hanya sementara, tapi ianya sangat terkesan buat masa ini.. =) ohh.. sungguh menenangkan hati..

sawah menguning terbentang luas..
matahari menyinar dilitupi awan..
rasa di hati tenang dan bebas..
tiada tandingan tiada terlawan..



0 Comments:

Post a Comment



There was an error in this gadget