Monday, November 8, 2010

3 Minggu Yang Unik

Ya ALLAH.. 3 minggu ini aku telah lalui kisah yang unik.. alhamdulillah..

minggu pertama.. aku diuji dengan suhu badan yang tidak menentu.. setelah sudah mahu sembuh.. ujian berulang apabila badanku kembali tidak menentu dengan sakit kepala yang tidak pernah kurasa begitu sakitnya.. dengan badan yang lemah, kepala yang berat sehingga tubuh tak mampu menginjakkan diri.. ujian itu mampu aku tangani untuk 2 minggu berturut-turut.. alhamdulillah.. namun kasihNya Dia padaku.. diuji aku dengan kehilangan hphone dan brg2 milik orang di rumahku.. dan selang seharinya dikhabarkan motor yang byk berjasa telah dirungkai oleh insan bergelar pencuri.. motor buruk itulah yang bersama-sama berjihad denganku dalam mencari ilmu.. motor tua itulah yang sentiasa kuusung ke mana sahaja aku bekerja.. kehilangan barang kesayangan membuatkan aku sedih.. mungkin juga murung.. 3minggu penuh cerita.. alhamdulillah.. ingatNya Dia padaku.. supaya aku sentiasa beringat dan memuhasabah kesilapan lalu..

0 Comments:

Post a Comment