Thursday, November 4, 2010

sometime..

Sometime... i just don't understand something.. maybe it had happen to me.. but i just realized something that can be a slip look to myself indeed..

sometime.. people decide not to do things that they think they won't change.. but when others get what the thing that they have rejected earlier, they start to rethink their act.. and it bothering them..

what is that suppose to mean?
a) iri hati
b) tidak bersyukur
c) tidak yakin
d) dan lain-lain

sukar diungkap perasaan dan pemikiran seseorang.. subjektif dan abstrak.. tapi saya cuba memahami.. mungkinkah peluahan itu sekadar mahu menunjukkan:

" aku tak dapat.. yeayyy..."
" alamakk.. macam best jer?"
" betul ke ni?.. macam tak percaya pulak.."

biarlah menjadi misteri.. hak masing-masing.. saya takmau ganggu.. biarkan sahaja semua itu.. cuma saya pandang perkara ni dari perspektif yang lain.. dan jawapan saya yang ada di atas.. ITULAH MANUSIA.. =)


0 Comments:

Post a Comment