Sunday, October 31, 2010

Selamat Tinggal Oktober 2010..


Alhamdulillah.. nyaman cuaca sepoi berbahasa menyapa kulit.. Tanda salam sejahtera ke atasmu..

apa yang terbaru tentang saya yer.. Ohhh.. Syukur kerana sudah sembuh.. Harapan dan doa.. agar tidak berulang seperti sebelum ini.. sudah sembuh dan ceria tetapi tiba-tiba diuji.. kembali sakit pula.. tapi kuatkan diri, kuatkan mental, kuatkan doa... InsyaAllah..

pelbagai perkara berlaku semasa Oktober 2010.. =) =( =? =D =P =O =| emoticon tu menggambarkannya.. senyum.. ketawa.. bersedih.. berseronok dengan kehidupan.. kejutan demi kejutan.. dan kadangkala kelu lidah untuk berkata-kata dan tidak faham dengan emosi sendiri.. tetapi.. pengakhiran oktober 2010.. tekad harus diteruskan.. penantian harus berterusan.. dan matlamat tetap kukuh bersatu.. InsyaAllah.. setiap hari yang dilalui adalah kenangan buatku.. tangis dan tawaku adalah pentasan skrip yang buatku lebih matang menghadapi dunia ini.. =) antara kenangan bulan ini..

percutian dua anak gadis berdarah daging..=)







graduasi pertamaku... =)







berkejutan di tepi sungai.. =)


berhari jadi di restoran janggut putih (crdt to my colleague).. =)




kenangan terindah hanya bersama keluarga dan teman sekalian.. terima kasih semua.. peluk ciumku lewat angin lalu.. yang sentiasa menyapa dirimu.. walau sejengkal, mahu sehasta jua berjuta jauhnya.. tetap akan sampai kiriman doa sejahteraku hanya pada kalian.. =)



0 Comments:

Post a Comment



There was an error in this gadget