Sunday, October 10, 2010

10-10-10...

10-10-10.. orang mencipta memori indah pada tarikh ini.. supaya tarikh ini tidak dapat dilupakan.. tapi saya?.. tarikh ini saya isi dengan satu kesayuan.. tarikh ini saya isi dengan satu kehilangan.. tarikh ini saya isi dengan satu kesakitan..

sukar melepaskannya.. apatahlagi dia sudah mula tersimpul rapi.. dan hanya saya mengikatnya mati walaupun dia masih megah berdiri dengan sendiri.. jadi.. saya menarik diri.. hurm..

hampir jam 1 pagi bertarikh 10-10-10.. kata-kata saya kukuh dengan tekad mahu pergi jauh darinya.. dan pedih itu dan luluh itu saya rasa jauh di dasar hati.. dan hanya saya yang merasakan tetapi bukan dia.. dia tak kisah perginya saya jauh darinya..

Selamat Tinggal Pujaan Hati.. Selamat Tinggal Penawar Duka.. Tiadalah Di Sini Seorang Pengganti.. Yang Mampu Merawat Segenap Luka..

0 Comments:

Post a Comment