Tuesday, April 5, 2011

mohon doa kalian..

untuk sahabatku...

walaupun apapun terjadi... berjalanlah tanpa henti...

sebagai manusia kita xkan terlepas daripada ujian Allah swt, hanya yang mampu sahaja di uji... alhamdulillah Allah menyayangi kita melalui ujianNya... agar kita sentiasa mengingatiNya... cuma yang berbeza antara kita adalah ujian yang berbeza dan cara yang berbeza...

berdoalah agar kita diberi kekuatan rohani,jasmani, spiritual dan mental yang kuat untuk menghadapi semua ujian daripadaNya...

salam sayang,
liza


----------------------------------------------------

masih ada yang sayang.. Terima Kasih..

Tapi sahabatku.. berikan aku masa.. sedikit masa untuk ku luruskan hati.. ku abadikan kenangan itu di "a'raf" terangung.. biar hanya bahagia ku rasa bila lintasan imej penuh makna itu menerjah ruang minda dan hati.. maaf.. senyumku tidak seikhlas diriku yang dulu.. maaf.. tawaku tidak senada dengan riangmu.. maaf.. kerana saat bersamamu.. aku laungkan gembira.. sabungkan pula dengan tangis tak berhenti.. walau itu kurasa dalam hati.. kalah jua tatkala kau sentuh jemari dan genggam erat tanganku..
Sesungguh aku bertuah mengenalimu.. sungguh aku hargai segalanya..
aku tau aku punya insan istimewa di sisiku.. terlalu ramai.. alhamdulillah.. Allah sayang padaku.. sejak dulu dan kini.. dan pasti hari2 seterusnya.. ya.. aku kena KUAT!!!.. insyaALLAH... aku pasti akan kuat..

buat sahabat-sahabatku sekaliannya.. mohon doakan aku terus gagah berdiri.. menongkah awan dengan doaku.. menunduk ke bumi saat sujudku.. mohon doakan aku.. aku amat perlukan kalian.. biarku jerit pesanku kuat dalam hati.. biar disampaikan terus melalui penyatuan jiwa.. dan pasti menerusi doaku buat kamu semua.. Terima Kasih CINTA HATIKU.. aku dipilih istimewa untuk ini.. alhamdulillah.. inilah jalan untukku kuat mengharungi ujianMU.. insyaALLAH.. Hanya padaMU kumemohon pertolongan dan kekuatan.. amin..

0 Comments:

Post a Comment