Friday, July 22, 2011

Sungguh... aku rindu...

Jumaat sering menjadi hari yang sayu buatku.. sejak dari dulu.. kadangkala aku sendiri tak tau punca sebenar rasa sayu itu.. mungkin dosa2 yang terhimpun membuatkan aku sayu sendiri sehingga tidak mampu menjelaskan punca sebenar hati menjadi sayu..


Hari ini hari jumaat.. sayu merantai lagi.. menyesakkan sanubari.. dan hadir kembali rasa rindu itu.. dan rindu itu menyakitkan..

Tiada lagi pelengkap itu.. dan sungguhhhh... aku rindu.. SUNGGUH RINDU... =(

Sayu mula menarik takungan di pinggiran kelopak mata.. graviti mula menarik titisan halus jatuh ke pipi.. dan bertahan.. masih aku bertahan... walau sakit itu makin menyesakkan.. makin memerah segala semangatku.. dan pasti.. aku pasti harus terus melangkah.. mara mengejar bahagia.. dan khas nukilan ini buat bondaku tercinta.. atie rindu!.. =(

"Empangan mula tidak mampu terbendung.. Mohon kuat menampung tadahan hujan sehingga paras selamat.. Jika tidak, empangan pasti pecah lalu memberi kesan buruk pada orang sekitar.."

0 Comments:

Post a Comment