Sunday, April 18, 2010

1 Tahun+1 Bulan+20 Hari..

Selama itulah saya tak blogging.. Ucapan Assalamualaikum wbt.
hari ini ada 2 perkara telah berlaku di dunia blog saya..
1) saya dah delete blog pertama saya yang byk mengisahkan kisah hidup saya..
2) saya kembali menaip di blog ini.. tak tahu sehingga bila..

Sejarah blog ini tercipta.. kalau seseorang yang bergelar mahasiswa/wi UPSI dan mengambil jurusan Pend. Bimb. dan Kaunseling serta berdaftar pada Jun 2006, dia pasti tahu tentang kewujudan blog di UPSI.. :)
kepada yang tak tahu.. blog ini wujud sebagai salah satu tugasan yang diberikan oleh pensyarah supaya bakal kaunselor kenal dunia global tanpa sempadan.. segalanya di hujung jari.. kenapa saya bagitau ek benda ni?..

rasionalnya ialah saya rasa kewujudan sesuatu itu pasti ade penciptanya.. sama seperti kewujudan matahari dan bulan, langit dan bumi, laut dan daratan..pasti ade penciptanya iaitu Maha Esa Allah Yang Satu..Subhanallah..

agak sedih mendelete blog peribadi tu.. walaupun lama tak update tapi byk kisah setahun lepas di dalamnya.. mcm2..kenangan diabadikan secara maya.. tapi kini, hayatizainudin.blogspot.com mengganti peranannya.. :)

0 Comments:

Post a Comment