Friday, April 30, 2010

Hati Terkesan Bersama Kalian..

wadah pengerat dalam hubungan antara insan adalah wujudnya emosi positif iaitu ceria dan gelak ketawa.. terciptalah memori bermakna.. diharap tidak akan pernah lupa..

mereka adalah sahabat perjuangan yang sama-sama berpraktikum di SMKSA.. walaupun perkenalan yang singkat namun kemesraan yang terjalin pasti menyentuh hati.. rasa berat hati mahu berpisah kerana ikatan kenangan yang terkumpul.. jika dahulu kami ber-lima belas di sesi pagi, tapi kini hanya berdua-belas.. mungkin catatan kali ini hanya untuk kalian semua..






mula-mula malu.. hanya senyuman pembuka bicara.. sepatah dua kata-kata mula meniti di bibir sehinggalah mula ketawa riang bersama.. kenangan bersama mula terkumpul dalam masa yang singkat tapi sangat terkesan di hati..

hari ini, guru praktikum dari UUM sudah melangkah pergi meninggalkan saki baki kami dari UPSI.. walaupun mereka tidak seramai kami tapi ketiadaan mereka pasti dirasai..

yer.. hati tersentuh bila mengenangkan kami juga akan berpisah pada pertengahan Mei 2010 kelak.. akan kuhargai setiap detik bersama kalian..

Allah itu pemurah..diberiNya nikmat ukhwah yang indah..walaupun sementara tapi bermakna..


p/s: ukhwah itu indah bila kita tahu menghargainya..




0 Comments:

Post a Comment