Friday, January 14, 2011

Cinta Hatiku.. =)

malam ni sy dah remove seseorang dalam friend list sy.. setelah beberapa hari berfikir.. sy telah click butang X dan remove.. sy tersenyum sendiri.. sy ada sebab kukuh mengapa.. sy lebih rela hilang seorang kawan dalam list itu daripada hilang 'kepercayaan' Cinta Hati sy.. CintaNYA yang sy cari tapi terserempak dengan dia di persimpangan jalan.. takkan sy biarkan lagi syaitan menguasaai hati sy.. takkan sy biar nafsu merajai fikiran sy.. Cinta Hati sy menyedarkan sy.. alhamdulillah.. Allah SWT Cinta Hati sy dunia dan akhirat.. insyaALLAH.. amin.


tiada istilah ukhuwah bersamanya.. kerana dia adalah lelaki yang bukan mahram sy.. sy tekad untuk remove dia kerana sy tak mahu lagi bergelut dengan nafsu.. alhamdulillah.. sy bangga dengan diri sy kerana sy menang dalam jihad sy melawan salah satu godaan nafsu.. walaupun seringkali kalah dalam perjuangan sebelum ini tapi akhirnya.. tenang menjadi peneman hati sy kala ini.. alhamdulillah.. =)

kuserahkan hatiku padaNYA.. Ya Allah, kembalikanlah hatiku kepada kekasih halal yang akan dipilih terbaik olehMU.. amin..

0 Comments:

Post a Comment