Wednesday, March 16, 2011

hanya yang indah..

ingin kukhabarkan yang indah buatmu bonda tercinta...

masih belum mahu ku ungkapkan arwah di pangkal namamu..
susah mak.. atie xboleh terima lagi.. insyaALLAH.. atie xkan lupa ngaji untuk mak.. atie xkan lupakan yaasin untuk mak.. atie akan ingat mak dalam doa atie..macam selalu yang atie buat..

abah pun sedih.. abah x menitiskan air mata depan kami.. tapi bibir abah bergetar masa sebut pasal mak kat sana.. suara abah sebak.. abah tak boleh tahan tapi sikit pun abah x merungut..

atie ingat atie kena jadi kuat untuk angah ngan mira je.. tapi rupa-rupanya atie kena kuat demi abah jugak.. macam2 atie nak buat untuk mak ngan abah.. kawan2 atie pun tau atie nak gi mekah ngan mak abah.. kawan2 tau atie nak bawak mak jalan2 kat terengganu sbb mak teringin sgt nak pergi.. kawan2 tau atie nak bawak mak ngan abah duduk ngan atie kat penang.. kawan2 umah atie tau mcm2 atie nak buat.. sbb hari2 atie ckp psl mak..

atie nak cite macam2 kat mak.. sbb skrg atie ganti mak uruskan pasal kenduri.. angah pun sama.. kami tengah kemas2 umah.. cuma abah x sempat cat sbb tak larat.. tapi xpe.. semua tu tak penting.. xde ape yg penting lagi.. hurm.. atie akan teruskan apa yang dah mak mulakan.. memang mulanya atie bantah tapi xde ape lagi yang penting mak.. angah x cukup kuat nak buat sorang.. mak jangan risau ye.. atie buat untuk mak ye..

mak jangan marah kalau atie nak nangis ye.. sbb masa ni pun atie nak nangis.. tapi tak boleh.. sbb angah n mira ada.. mira tgh cuba baju nikah dia.. malam ni kami buat tahlil kat rumah.. abah nak ketuai tahlil malam ni. alhamdulillah.. atie tau ini yang mak nak...

mak.. kasih sayang atie jarang atie ucapkan.. tapi percayalah.. cinta atie pada mak seluas luas semesta milik ALLAH.. xde ganti mak.. xkan ade dpt ganti mak.. mak tunggu atie kat sana.. nnt kite jumpa ye mak.. mak.. atie perlukan kekuatan dan ketabahan mak..

0 Comments:

Post a Comment



There was an error in this gadget