Friday, August 26, 2011

Taksabarnyerrrrr.....

Tak sabar... Cepatlah... Aduhhhh... Mata mengantuk pulak hujan2.. students xramai yang datang sekolah... nasib baik ada rekod kena buat.. then ada program dari pagi... xdelah aku melayan ngantuk aku ni.. cuma sekarang rasa xsabar nak balik umah... cepatlah 12.15.. aku nak balik umah.. kemas barang,lipat baju,buang sampah, dan kiss bye2 to my panda.. (kiss??... nnt melecur bibir aku.. huhuu...).. rasa mcm nak angkut je encik panda balik ipoh tp mcm xberapa patut sbb encik panda itu tak pandai masak kek, buat susah je nnt..haha..


buat encik panda kesayangan hati.. anda perlu tinggal di dalam bilik kita tu ye.. anda jaga bilik tu seminggu.. nnt orang balik, kita ubat rindu ye.. haha.. (mcm nak tinggal seseorang je bunyinya...huhuuu)..

back to ipoh!!!.... tak sabar nak balik ni... nak buka sama abah.. mcm nak bawak gi mkn luar je sbb nak celebrate birthday abah semalam.. haihhh... smlm aku call tp aku xsampai hati nak wish.. aku risau abah terkenangkan mak.. sbb mak yang biasa wish n beli hadiah tuk abah.. hurmmm.... menantu abah n mira bagi motor pancing... angah pula siap wish nyanyi kat abah.. tp aku??.. tulah atie.. kau ikut emosi sgt.. bukan abah yg terkenang, kau yang terkenang lebih2.. haihhhh... xpelahh.. mlm ni aku ajak abah gi date.. haha.. gi mkn pizza hut!.. (mcm la abah nak... kihkihhh).. dah la minggu2 terakhir ramadhan ni aku x control makan.. makin bulat.. mst baju yang aku nak pakai 10hb nnt ketat n menampakkan susuk tubuh yang montel dan bulattttttt.... terkezut lah orang2 yang datang.. si dia xkan terkejut sbb dia dah tgk aku masa minggu lepas so dia akan faham lah kannn... hahaha... kesian dia.. nnt kite cuba sedaya upaya ok!!!.. chaiyokkk!!!... tp kalau berjaya nak hadiah lah.. kena fikirkan sesuatu supaya lebih bermotivasi.. antara yang terlintas sekarang ialah::

1) candle light dinner.. (romantik youuuu...)
2) teddy bear yang besarrrrrrrr... (ada teman nak peluk malam2..hehe)
3) rantai tangan.. (ada terfikir sbb teringin nak pakai.. tp mcm xberapa patut.. so.. xjadik lahhh.. ignore!)
4) nikah cepat... (haaaa... berbaloi2.. sbb leh minta egtukar..hahaha... )
5) ape lagik ye yang aku nak??.. entah lah.. susahnye nak fikir... hurmm.. nanti je lah fikir..

so.. skrg.. aku kena berusaha gigih dan berdisiplin... kalau aku tak berdisiplin, aku kena jumpa cikgu disiplin.. kena rotan.. awwchhhhh... cakit cakit... xmau!.. hehe..

berbalik pada cite ipoh.. persiapan raya akan kurang fokus.. aku akan lebih memfokuskan tentang persiapan pertunangan... byk yg x beli lagik.. nape la masa orang lain aku ada idea n bersemangat.. tp bila masa aku?.. kurang pulak bsemangat n blurrr... haihhh... semoga semuanya ok.. hurm.. Good Luck aTie.. =)

0 Comments:

Post a Comment