Wednesday, August 24, 2011

teraniaya... =(

setelah hati dundang rasa gembira... senyuman manis dari hati... tiba2.. pagi ini dikejutkan dengan berita yang membuatkan aku mahu menangis.. sesak n sebak dalam dada... =(


yer.. hal dunia yang menyedihkan... akulah orang yang teraniaya... aku tahu aku adalah golongan yang telah dianiaya pada 24 Ogos 2011..

sebanyak mana aku bercakap pun.. perkara sudah berlaku.. luahkan berkali-kali pun.. pasti tak mampu mengubah apa2.. aku kena bertindak mengikut logik akal pada hari ni.. bukan menerusi emosi yang tidak stabil.. tapi bergenang jua air mata... terkilan, sedih, marah, geram dan mcm2...

aku tau ada orang yang lebih banyak diuji dalam hal ini.. aku bukan yang paling teruk dianiaya.. mungkin amaunnya lebih banyak dari aku.. tapi, bagi orang yang bukan golongan jutawan, ianya sangatttttt membebankan..

hanya ALLAH mampu membantu menenangkan hatiku..

0 Comments:

Post a Comment