Sunday, August 29, 2010

baru.. saya yang baru..=)


Kembali ke TM.. esok rutin akan bermula.. semangat..semangat baru!!..

Bulan Ogos.. Banyak juga yang baru.. umur baru=24 tahun.. cermin mata baru=siputih.. hp baru=simerah.. semangat baru=hopefully berkekalan dan bertambah2.. insyaAllah.. hikmah di bulan Ogos..mungkin kerana Ramadhan menjelang ketika Ogos.. bulan kelahiran pun bulan Ogos.. dan paling istimewa.. tarikh lahir 19 Ogos 2010 ini adalah sewaktu Ramadhan.. banyak sebenarnya di sebalik bulan Ogos.. hanya saya yang tahu.. dan biarlah hanya saya yang tahu.. sebab setiap apa yang berlaku.. hanya kita yang rasa dalam hati.. hanya kita yang sedar apa perubahan yang ada dalam diri.. dan hanya kita yang tahu apa yang ditanggung dalam jiwa.. tiada siapa yang lebih kenal diri kita selain diri kita sendiri.. kerana saya dan aku adalah individu yang sama.. =)

0 Comments:

Post a Comment