Wednesday, August 25, 2010

Gaji Pertama..

Alhamdulillah.. dapat jugak membeli 2 buku pada bulan ini.. gaji pertama dimanfaatkan.. insyaAllah.. niat dah tertunai.. sebab dari hari tu nak beli buku tapi tak beli2.. duk pinjam buku kat library..almaklumlah.. kegawatan sikit..hehe.. kena kembali membaca.. banyak sangat benda yang tak tau nih.. pengetahuan yang cetek.. isy isyy.. ape nak jadi nih.. bila nak maju ni wahai cik Norhayati Zainudin??...

ni buku yang dibeli pada hari ini.. wahhh.. malam ni nak start baca buku Sirah Sayyidatina Aisyah Ummul Mukminin R.A.. ade rezeki nak beli buku2 isteri2 nabi yang lain.. tapi tadi cuma nampak sayyidatina Khadijah jer.. hurmm.. insyaAllah.. dah khatam Al-Quran.. nak start baca terjemahannya pulak.. perlahan-lahan.. tapi jangan putus yer cik Norhayati Zainudin.. kamu yang hebat.. mesti boleh punyalah..=)






0 Comments:

Post a Comment



There was an error in this gadget